• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Sevenday eller Collector

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
375
Poäng
487
Kan inte svara på vilken som är bäst, men Sevenday är betydligt mer "kräsna" då det gäller vilka som får låna där. De tar också en Bisnode och den kreditrisk de får upp där ser åtminstone för min del värre ut än vad den gör hos UC. De har låga räntor i förhållande till många andra, tre betalningsfria månader/år. Jag har aldrig fått något lån där, men de som har ska väl skatta sig lyckliga (om man nu kan säga så om lån)

Collector är en bra långivare, de också. Där har jag lån med bra ränta, men då hade jag tur. De verkar ha hjälpt många här på forumet den sista tiden. De har inte betalningsfria månader men tror de kan erbjuda amorteringsfritt någon gång om man kontaktar dem. De är mitt hopp om några år när jag ska försöka slå ihop några andra lån.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
När man väl är kund hos Sevenday lämnar man dom inte i första taget. Med tiden kommer du få riktigt bra ränta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp